פוסטים לפי שכונה: Warwick Avenue

ליטל וניס לונדון

אותו קאנאל

ממש כמו כאב שיניים דוקרני, גם מזג האוויר הוא עניין אבסולוטי. כשהוא קר ואכזר, קשה לדמיין איך פעם, בקיץ, צעדת באותם הרחובות ממש בחצאית קצרה ובהונות חשופים, וכשהוא חמים ונעים, בלתי-אפשרי לחשוב על אוזניים קפואות וכפפות מסורבלות שעוזרות בערך לכלום. גם ממש לא כדאי; השמיים ההפכפכים עשויים להטיס אותך מארץ עוץ בהירת הימים לטקסס האפרפרה בכל רגע נתון, אז עדיף לאמץ את הרגע ולהתנפל – במיידי – על כל מתחם פתוח עם קירבה למים... המשך »
union jack cupcake

שלוש בעשר

בדיוק לפני עשר שנים נחתתי בהית׳רו עם שתי מזוודות בינוניות וחלום אחד גדול. דחסתי במזוודות המון תקליטים והרבה נעליים וכמה סוודרים עבים שאמא הכריחה אותי לקנות בסנטר שבוע לפני הנסיעה – וזהו, בערך. בדיעבד, רשימת ציוד המחנאות הקצרה הזו השאירה בחוץ יותר מדי סעיפים אקוטים: לא היו לי הדרכון הנכון או הארנק התפוח הנכון וגם לא בן זוג או עבודה שחיכו מעבר לכתף של פקיד ההגירה הקשוח (ההודי! האירוניה). רק אני, והחלום... המשך »
קוקטיילים בלונדון

קיץ בלונדון: יום רביעי

המדריך לחופשת קיץ אנטי-בנאלית בלונדון מאת 'בלונדון יש' ו'אל על', במסגרתו מתפרסם השבוע מדי יום מסלול מלא של מקומות ורעיונות מובחרים לבילויים לונדונים בעונה הכי נעימה בלוח השנה האנגלי – וכאלה שיהפכו כל ביקור בבירה האנגלית לטיול שווה במיוחד בעיר הטובה בעולם. היום במסלול: טיול מעלף בשכונה הציורית שלי (כולל: המסעדה האהובה על ביורק! / פסטיבל פופ-אפ שכולו שיגועי קברט / פיצה גאונית מקמח תירס / באר קוקטיילים שיקי בסגנון שנות ה- 20... המשך »
וינטג' בלונדון

בוהמייני כמוך

אחורה חמש שנים, קצת לפני עידן הג’י פי אס: “סליחה, גבירתי, את יודעת במקרה איפה נמצאת החנות הזאת? אה, ברור. היא מעבר לפינה. סלח לי, אדוני, ידוע לך אולי איפה אני מוצא את הרחוב הזה? כן, ודאי. מעבר לפינה. סילחו לי בבקשה, חבורה בדיונית של סנאים ורדרדי זנב, יש לכם מושג היכן נמצאת הקשת בענן? א-הא, בטח. היא הרי לא באמת שוכנת בתוך ענן – גם היא, למעשה, מעבר לפינה”. זו לא סתם קלישאה שחוקה: באמת שהכל פה נמצא “מעבר... המשך »